}

Luni - Vin: 9am - 6pm

Pentru ce este folia de securitate de pe geamul masinii tale ?

FOliile de pe ferestre servesc trei motive, siguranta, sanatate si ingrijire interioara.

Aplicarea unei folii de securitate pe ferestre a devenit populara, in special in orase, dar exista incertitudine cu privire la adevarata functie a acestui lucru. Pentru detalii, intra pe Montare folie far, folie stopuri. Montaj Profesional 100% Garantie.

Folia de siguranta este un strat suplimentar de protectie care este atasat ca un decal pe lungimea si latimea sticlei unei masini. Are trei functii principale. Primul este protectia directa impotriva razelor soarelui si a razelor ultraviolete. Acesta contine un strat care rezista acestor raze, care serveste ca un filtru al razelor, astfel incat pielea si ochii sa poata absorbi vitamina D intr-un mod mai moale decat expunerea directa.

De asemenea, protejeaza partile interioare ale masinii. Amintiti-va ca soarele este unul dintre catalizatorii pentru degradarea materialelor interne ale unei masini. Pielea, vinilul si plasticul tind sa se desparta de expunerea indelungata la fulgere pe care le-au avut in cursul utilizarii lor. In cazul tesaturii, permite acestei mase sa-si pastreze culoarea, deoarece razele o determina sa-si piarda culoarea sau, dupa caz, sa pateze colorantii intunecati.

In cele din urma, folia de siguranta a unei ferestre permite o protectie mai mare impotriva unei coliziuni sau a oricarei neplaceri. Pastreaza sticla in bucati mici si impiedica complet geamul sa se raspandeasca peste tot.

Exista mai multe nuante, cu cat este mai intunecata, procentul sau de protectie este mai mare, cu toate acestea legile in general nu le permit sa fie complet intunecate din motive de securitate.

Foliile de siguranta se adapteaza la forma concava a geamurilor. Ei bine, principiile fizicii si utilizarea caldurii sunt aplicate pentru a extinde filmul cu un pistol cu aer, astfel incat sa se potriveasca si sa se potriveasca formei geamului.
Deci, instalarea unei folii (film de protectie) se poate face pe orice masina, indiferent de model, an sau versiune.

De ce geamurile masinilor nu se sparg ca sticla obisnuita?

Se datoreaza faptului ca folosesc un tip complet diferit de sticla.

La inceputul istoriei automobilului, parbrizele au avut o reputatie proasta, deoarece intr-un accident s-au rupt intr-o mie de bucati si au provocat ranirea ocupantilor. De fapt, uneori leziunile cauzate de geamuri au fost mai grave decat de impactul vehiculului in sine.

Din fericire, aceasta situatie s-a incheiat la inceputul primei jumatati a secolului al XX-lea odata cu sosirea parbrizului laminat, care, desi poate nu pare asa, este una dintre inventiile automobilului care a salvat mai multe vieti si a evitat ranile.

In mod curios, inventia sa a fost o coincidenta a inventatorului francez Edouard Benedictus, care intr-o zi, in 1903, a observat accidental ca un pahar de sticla care a cazut la podea nu s-a rupt in sute de bucati. Aceasta capacitate de a nu se fragmenta s-a datorat faptului ca sticla continea azotat de celuloza, ceea ce a facut ca suprafata sa fie acoperita cu un film. Astfel, atunci cand a fost spart, acest lucru a ajutat geamul sa tina piesele impreuna.

Importanta farurilor de la masina

Majoritatea soferilor se urca pur si simplu in masina, o pornesc si nici macar nu se gandesc la iluminare sau la faptul ca poate oferi securitate. Dar cea mai mare parte a luminii este despre securitate si comunicatii.

Farurile si lampile din spate asigura ca ceilalti soferi te vad, chiar si in conditii de vizibilitate redusa. Acest lucru este esential pentru a evita accidentele. Soferii trebuie sa fie constienti de faptul ca luminile de zi nu aprind stopurile si farurile, dar pe vreme rea, precum ploaie, zapada, ceata sau cand se intuneca, ai nevoie de aceste lampi.

 

O parte a conceptului „fii vazut” este ca oamenii te vad atunci cand mergi pe drum. Aceasta lucrare va face farurile. Soferii trebuie sa se asigure ca atat faza scurta, cat si faza lunga functioneaza corect. Farurile pe care ar trebui sa le verificati in mod regulat (fie cu ajutor) pentru a va vedea drumul si sa nu orbiti soferii care se apropie (se poate intampla daca lampa este setata prea sus).

Lentilele farurilor trebuie mentinute curate (din cauza timpului si a abraziunii de la drum se poate forma un strat de murdarie pe lentile).

Cand calatoriti cu farurile aprinse si masina care se apropie se afla la mai putin de 150 de metri sau masina din fata se afla la mai putin de 60 de metri, stingeti farurile pentru faza lunga.

A doua cea mai importanta parte a iluminatului sunt farurile de ceata. Majoritatea soferilor nu stiu cand sa foloseasca aceste lumini speciale. Le puteti folosi atunci cand ceata este densa, farurile nu sunt suficiente pentru a asigura vizibilitatea corespunzatoare (picaturile blocate in lumina). In acest caz, lumina farului este reflectata inapoi in ochii soferului, ceea ce agraveaza si mai mult situatia. Intr-un astfel de caz, soferul ar trebui sa stinga farurile si sa aprinda farurile de ceata.

Prec.

Urm.

Introdu Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Share This