}

Luni - Vin: 9am - 6pm

Ce înseamnă VAG?

Cu siguranță există foarte multe persoane pasionate de mașini, care știu ce înseamnă VAG, însă există probabil și mai multe persoane care habar nu au ce înseamnă grupul VAG. Acest articol vă oferă o mulțime de informații utile despre VAG. Veți putea înțelege ce este grupul VAG, cine face parte din acest grup, dar și alte detalii importante. De aceea, este recomandat să citiți până la final.

Așadar, cu siguranță ai auzit de mașinile celor de la Volkswagen (Golf, Passat, Pollo, etc.).  Acestea după cum și numele lasă de înțeles, sunt fabricate de către Volkswagen, un producător auto german. Cei mai mulți oameni, care au nevoie de o mașină fiabilă, își îndreaptă atenția spre mașinile acestui brand auto.

De-asemenea, ai auzit și de mașinile celor de la Audi. Cu siguranță ai văzut multe mașini cu cele patru cerculețe. Ele sunt fabricate de către Audi, care este membru al grupului VAG. Toate modelele de la Audi pe care le vedeți în trafic sau în parcare, sunt de-asemenea membre ale grupului VAG.

Ați văzut în trafic și o mulțime de mașini ale celor de la Seat sau de la Skoda. Ei bine, și acestea fac parte din grupul VAG.

Ați visat vreodată să dețineți un Lamborghini? Visați la un model de la Porsche sau Bugatti? Chiar și mașinile acestor producători auto sunt membre ale grupului VAG, care este mult mai mare însă. De aceea, vom vedea în continuare care sunt toți membrii grupului VAG, și veți afla unele cifre impresionante ale companiei.

Grupul Volkswagen

Grupul Volkswagen, cu sediul in Wolfsburg, este unul dintre cei mai mari producători de automobile din lume și cel mai mare producător auto din Europa. In condiții de piață dificile, numărul de vehicule ale Grupului livrate clienților a crescut la 10,97 milioane in 2019 (2018: 10,8 milioane).

Cota de piață auto globală a crescut la 12,9% (2018: 12,2%). Veniturile din vânzări ale grupului în 2019 au totalizat 252,6 miliarde EUR (2018: 236 miliarde EUR), în timp ce câștigurile după impozitare s-au ridicat la 14,0 miliarde EUR (2018: 12,2 miliarde EUR).

Grupul cuprinde douăsprezece mărci din șapte tari europene: Autoturisme Volkswagen, Audi, SEAT, ŠKODA, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Porsche, Ducati, Vehicule comerciale Volkswagen, Scania și MAN.

Fiecare marcă are propriul său caracter si funcționează ca o entitate independentă pe piață. Spectrul de produse variază de la motociclete la mașini mici și vehicule de lux.

Zona de afaceri este reprezentată de vehiculele comerciale, și cuprinde în primul rând dezvoltarea, producția și vânzarea de vehicule comerciale ușoare, camioane si autobuze de la mărcile Volkswagen Vehicule comerciale, Scania și MAN; afacerea și serviciile de piese originale corespunzătoare.

Colaborarea dintre brandurile de vehicule comerciale MAN și Scania este coordonată în cadrul TRATON GROUP. Portofoliul de vehicule comerciale variază de la pick-up-uri la camioane grele si autobuze. Zona de afaceri Power Engineering combina motoarele diesel cu sonde mari, turbomachine, angrenaje speciale, componente de propulsie și companii de sisteme de testare.

În plus, Grupul Volkswagen oferă o gamă largă de servicii financiare, iar aici putem să dăm drept exemplu finanțarea de către dealeri și clienți, leasing, activități bancare si de asigurări și gestionarea flotei.

Grupul operează 125 de fabrici de producție, în 20 de țări europene și alte 11 țări din America, Asia și Africa. 671.205 de angajați din întreaga lume produc vehicule și lucrează în servicii legate de vehicule sau în alte domenii de afaceri. Grupul Volkswagen își vinde vehiculele în 153 de tari.

Sub noua viziune „Modelarea mobilității – pentru generațiile viitoare”, Grupul Volkswagen cu strategia sa ascuțită ÎMPREUNĂ 2025 +, oferă răspunsuri la provocările de astăzi si de mâine. Scopul companiei este de a face mobilitatea durabilă pentru noile și pentru generațiile viitoare.

Promisiunea companiei: cu acționarea electrica, rețelele digitale și conducerea autonomă, grupul VAG produce automobile curate, silențioase, inteligente și sigure. În același timp, produsul VAG de bază devine și mai emoțional și oferă o experiență de conducere complet nouă.

De asemenea, devine parte a soluției atunci când vine vorba de protecția climei și a mediului. În acest fel, mașina poate continua să fie o piatră de temelie a mobilității contemporane, individuale și accesibile în viitor.

Structura grupului VAG

Grupul Volkswagen este format din două divizii: Divizia Automotive si Divizia Servicii Financiare. Divizia Automotive cuprinde domeniile de activitate Automobile, Vehicule Comerciale si Energetica.

Activitățile Diviziei Automobile cuprind în special dezvoltarea vehiculelor și motoarelor, producția și vânzarea de autoturisme, vehicule comerciale ușoare, camioane, autobuze și motociclete, precum și piese originale, motoare diesel cu foraj mare, reductoare speciale companii de componente de propulsie, și sisteme de testare.

Soluțiile de mobilitate sunt adăugate treptat la gamă. Marca Ducati este alocată mărcii Audi, și astfel, zonei de afaceri Auto. Activitățile Diviziei Servicii Financiare cuprind finanțarea de către dealeri și clienți, leasingul vehiculelor,

Prec.

Urm.

Introdu Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Share This