Care este cea mai buna optiune: inchirierea, leasingul sau cumpararea unei masini?

Dupa cum am reusit sa recapitulam, fiecare sistem are avantajele si dezavantajele sale, desi s-ar putea spune ca pentru fiecare profil de utilizator exista anumite metode care se potrivesc mai bine decat altele. Inchirierea este o optiune excelenta pentru companii sau profesionisti, deoarece taxa este fixa luna de luna si poate fi dedusa ca o cheltuiala.

Pentru persoanele fizice, inchirierea poate ajunge sa fie neprofitabila si intre inchiriere sau leasing, aceasta a doua optiune este mai buna, deoarece permite la sfarsitul inchirierii sa ajunga sa achizitioneze vehiculul in proprietate fara a fi nevoie sa fi facut o investitie initiala mare. In cele din urma, avantajele achizitiei sau finantarii traditionale de o viata sunt accesul direct la un vehicul detinut fara complicatii, dar prin plata anumitor dobanzi catre institutia financiara.

Atunci cand ne intrebam ce este mai bine, cumpararea unei masini sau inchirierea sau optarea pentru leasing, poate fi raspuns numai in functie de situatia particulara a fiecarui client si de situatia economica, pe langa nevoile care trebuie acoperite in orice moment. Intra pe https://auto-leasing.ro si vei gasi mai multe tipuri de masini pe care sa le achizitionezi.

Originile automobilului, fundalul primei masini

Pentru a vorbi despre prima masina si inventatorul acesteia, trebuie sa ne referim la Istoria automobilului si, in ea, ca un antecedent cheie, sunt vehiculele in sensul lor cel mai larg. Cuvantul automobil provine din limba greaca si il putem intelege ca fiind „care se misca singur”. Inainte ca acest lucru sa se intample datorita autopropulsarii, cu mult inainte, existau vehicule trase de animale. Acesta este exact contextul cheie.

Istoria automobilului se bazeaza de obicei pe metoda de actionare pentru clasificarea automobilelor. Iar in secolul al XVIII-lea existau deja cele alimentate cu abur. De fapt, exista referiri care indica un mic vehicul alimentat cu abur inca din secolul al XVII-lea, potrivit lui Ferdinand Verbiest. Dar nu va fi pana in 1860 cand primul brevet al unui vehicul alimentat de un motor cu ardere interna, cu benzina, a fost inregistrat de Ettiene Lenoir.

Prima masina din istorie, ca concept

Inainte de a intra in problemele anterioare, de etapele sistemelor de conducere ale vehiculelor, trebuie sa ne amintim ca a fost in anul 1495 cand Leonardo Da Vinci insusi a conceput un concept de vehicul care seamana si mult cu conceptul de masina actuala. Bazat pe arcuri combinate cu mai multe pinioane.

Acest vehicul nu a prosperat. Nu s-a materializat, dar a fost un concept cheie A fost cu 274 de ani inainte de ceea ce putem considera cu adevarat „prima masina”. Si, prin urmare, Leonardo Da Vinci este un antecedent cheie cu privire la care, aproape in unanimitate, este considerat inventatorul masinii ca un concept, datorita asemanarilor sale cu masina actuala.

Nicolas-Joseph Cugnot, inventatorul masinii

Pe masura ce avansam, era in 1769 cand francezul Nicolas-Joseph Cugnot avea sa devina inventatorul masinii prin crearea unei masini cu un motor de doi cilindri verticali si 50 de litri de cilindree, cu doar trei roti. Aceasta inventie se numea Fardier. Roata din fata, in aceasta masina, era tractor si directie in acelasi timp.

Dupa aceasta a construit un al doilea model, in 1770, care era ceva mai mare si putea trage 4.500 de kilograme la o viteza de 4 km/h cu un sistem de actionare cu abur, cum ar fi Fardier. A existat o a treia versiune in 1771 care, in prezent, este pastrata expusa in Muzeul National al Tehnicii din Paris. Si mai tarziu, in anul 1784, o alta piatra de hotar in automobilele cu aburi in mainile lui William Murdoch, eo al lui Richard Trevithick in anul 1801.

In toate acestea, si in cele ulterioare, marea problema a fost in temperatura atinsa de cazan, care a ajuns sa fie insuportabila pentru sofer si ceilalti ocupanti. Cu toate acestea, aceasta etapa izbitoare a servit pentru a crea primele taxiuri din Londra si pentru a dezvolta tehnologii precum frana de mana, vitezele si volanul in sine.

De ce o excursie cu masina este tot ce aveti nevoie vara asta

Redescoperiti orasul preferat, faceti turism local, reveniti la locul vacantei din copilarie, vizitati in cele din urma acea plaja sau acel munte… Destinatia este cel mai putin important. Calatoria in aceasta vara devine un pasaport direct pentru detensionarea emotionala. Si masina este, mijlocul perfect a o realiza. Vrei sa stiti de ce? Impachetati-va bagajele, plecam!

Cand viata si rutina noastra au fost marcate de fazele spre noua normalitate, am recapitulat si toate acele lucruri care se bucura cel mai mult in companie. Acum, a venit timpul sa transformam toate aceste planuri de viitor in realitate. Stiati ca, potrivit studiului Volver, seguir, sentir de Cofidis, calatoria este acum obiectivul numarul 1 al aproximativ 60% dintre oameni, dupa pandemie? Calatoria, in special cu masina, ofera libertatea de miscare de care avem nevoie cu totii in momentele in care ne dorim sa evadam din stresul cotidian.

Prec.

Urm.

Introdu Comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Share This