De ce sa alegi cele mai bune servicii de asistenta online prin chat?

Asistenta online prin chat reduce costurile generale ale centrului de asistenta prin reducerea timpului de asteptare in comparatie cu un centru de apel. Implementarea serviciului livechat tine de cateva minute de lucru. Live Chat are o  multime de functii pregatite  pentru cele mai utilizate sisteme de comert electronic si de gestionare a continutului, astfel incat nu ai nevoie de abilitati HTML pentru a implementa chat-ul live pe site-ul tau web.

Dupa ce ai chatul poti apela la servicii profesionale de asistenta online, care sa te ajute sa gestionezi foarte bine fiecare fereastra de chat. Un alt aspect la fel de important este si faptul ca aceste servicii iti vor oferi si instalarea.

Obtii un avantaj competitiv

Niciodata nu a fost mai important sa te distingi printre concurentii tai ca in zilele noastre. Cantitatea de rivali in afaceri este extraordinara si creste in fiecare zi. Nu numai intreprinderile mici si mijlocii recunosc importanta furnizarii de servicii pentru  clienti in timp real , dar si companiile precum Apple, SKY, Virgin Airlines si multe altele folosesc chat-ul live pentru a fi cu un pas inaintea concurentei. In momentul in care tu ai chat online si competitorul tau nu are, ai o bila alba in fata acestuia de care ar trebui sa profiti. Site-urile care au renuntat complet la chatul online isi vor da seama de greseala in curand si vor instala aceste chaturi, insa pe tine deja te vor cunoaste clientii si vor sti ca tu esti cel care le-a oferit asistenta impecabila.

Cresti conversiile si vanzarile

Daca o persoana reala te conduce printr-o achizitie,  adauga incredere,  iar clientii tind sa  cheltuiasca mai  mult  pe un site care are chat decat pe un site care nu foloseste chat-ul live. O experienta pozitiva duce la o valoare medie mai mare a comenzii, astfel vanzarile tale sunt afectate direct de chat-ul live.

Mai multe studii au dovedit ca livechat poate aduce o  crestere de 20% + a  ratelor de conversie.

Dupa implementarea Live Chat pe site-ul nostru,  rata de conversie a Post Affiliate Pro a crescut cu 23% – Viktor Zeman, CEO al  QualityUnit

Alta poveste de succes a unei companii care a implementat functia LiveChat este Wells Fargo. Au fost pionieri in asistenta clientilor in timp real si au inceput primul chat live in 2002. Aceasta incercare nu a reusit, cu toate acestea, au relansat asistenta pe chat online in 2008 si au inregistrat o crestere de doua cifre a conversiilor.

Cheia succesului in cresterea conversiilor (cu Live Chat) este reprezentata de fapt de echipa care se ocupa de chat. Atunci cand ai o echipa specializata cum este si cea din linkul de mai sus aceasta trebuie sa detina cunostinte interesante despre produsele tale, astfel incat sa  poata recomanda achizitii suplimentare care pot fi potrivite perfect pentru acel client. De asemenea echpa ar trebui sa fie dotata cu cupoane de reducere, pe care le poate oferi clientilor care inca ezita inainte de cumparare.

Toate aceste aspecte conteaza foarte mult si in momentul in care apelezi la servicii sepcializate pentru suport, vei reusi cu siguranta sa mentii toti clientii pe site si sa iti maresti conversiile.

 

 

Prec.

Urm.

Introdu Comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Share This