7 motive pentru care este important sa ai un site web

De ce este necesar sa apelezi la creare site professional in epoca retelelor de socializare? Cei mai multi dintre noi isi petrec o buna parte din timp pe Facebook, Instagram sau Telegram. Oamenii folosesc platformele de socializare pentru a cauta informatii despre companii si considera de la sine inteles ca vor gasi si un site web de companie bine facut.

Doar daca ai ceva de comunicat despre realitatea si afacerea ta poti ajunge pe retelele sociale. Mai intai trebuie sa te prezinti si sa te faci cunoscut. Internautii cauta informatii pe Google si, prin cautari de cuvinte cheie, cauta solutii sau informatii pentru a-si rezolva problemele.

In timpul acestei etape de cautare activa, acestia se asteapta sa gaseasca o companie care sa le ofere raspunsuri la aceste nevoi. Si unde gasesc ei aceste raspunsuri? In cadrul site-ului web al companiei.

7 motive pentru a avea un site web

Iata 7 motive pentru care ar trebui sa aveti un site web bine facut:

  1. Va permite sa fiti gasit de clienti fara limite de timp sau spatiu: daca aveti un nume de domeniu, orice utilizator de pe internet, oriunde in lume si in orice moment al zilei, va va putea gasi si obtine informatii.
  2. Consolidarea identitatii de marca a companiei: prin intermediul site-ului web puteti explica in detaliu ce reprezinta compania, ce servicii ofera utilizatorilor, cum se pozitioneaza pe piata, ce viziune si misiune ii ghideaza actiunile. In plus, prin intermediul site-ului web dati voce companiei si prin comunicare vizuala, prin logo, o linie grafica specifica si un stil de comunicare unic.
  3. Creati dialoguri si interactiuni: prin intermediul site-ului web dati glas realitatii afacerii si va puneti in joc dialogand cu clientii. Daca doriti sa creati conversatii reale cu clientii, inserati un buton de link catre paginile retelelor de socializare unde este prezenta compania. Paginile de companie de pe diferite retele sociale sunt utile pentru a directiona traficul catre site-ul web si pentru a-l impinge pe primele pozitii in Google SERPs. In acest fel, cei care cauta o solutie pe motorul de cautare vor gasi compania inaintea celor ale concurentilor.
  4. Veti avea o carte de vizita online: existenta unui site web devine un element cheie pentru a va prezenta noilor clienti, precum si pentru a va confirma prezenta in fata celor vechi. Datorita site-ului web, puteti intra mai usor in contact cu clientii sau potentialii clienti, indiferent daca activati pe o piata B2C sau B2B.
  5. Va este mai usor sa va pastrati clientii: daca aveti un site web, puteti trimite buletine informative si puteti afla care sunt clientii cei mai loiali companiei. De asemenea, puteti sa le oferiti reduceri sau promotii speciale pentru a-i pastra fideli.
  6. Tineti-va comunitatea informata in permanenta: cu un site web puteti impartasi in timp real stiri despre afacere, informandu-va clientii despre noutatile din afacere.
  7. Puteti vinde online: daca aveti un magazin mic si doriti sa va apropiati de lumea online si sa va extindeti afacerea, comertul electronic este solutia perfecta. Avantajele comertului electronic sunt numeroase, cum ar fi posibilitatea de a vinde 24 de ore din 24, 7 zile din 7, catre utilizatori/cumparatori din intreaga lume, ceea ce face ca afacerea sa fie internationala.

Importanta site-ului pentru compania ta

Daca aveti deja cateva culori de marca care se aliniaza cu logo-ul dvs. si cu alte elemente de identitate a marcii, atunci ar trebui sa le utilizati si pe site-ul dvs. web. Cu toate acestea, daca porniti de la zero, atunci puteti folosi acest studiu pentru a intelege asocierile de culori.

De exemplu, daca doriti sa va asociati marca cu increderea, atunci ar trebui sa utilizati culoarea albastra. Si, daca doriti ca consumatorii sa creada ca marca dvs. produce produse de inalta calitate, atunci culoarea neagra va poate ajuta sa va formati acea imagine. In mod similar, in functie de ce asociatii de marci doriti sa formati, puteti selecta culorile marcii dvs.

Puteti selecta apoi culori care evoca anumite emotii sau ganduri in oameni. De exemplu, albastrul este culoarea cel mai asociata cu increderea, iar negrul cu calitatea.

Ca regula generala, pastrati aspectul simplu, curat si proiectat intr-un mod care sa atraga atentia asupra celor mai importante parti.

De asemenea, numarul de optiuni de meniu sau elementele dintr-un meniu derulant ar trebui determinat in functie de preferintele dvs. de public. Puteti experimenta cateva aspecte diferite si puteti efectua teste separate pentru a intelege ce functioneaza cel mai bine cu publicul dvs.

Unul dintre cele mai bune exemple de design aglomerat de site-uri web si modul in care acesta afecteaza gradul de utilizare este prezentat mai jos. Site-ul web este foarte greu de navigat, iar lipsa unui design grila il face dezordonat si haotic.

Regula generala pentru selectarea unui font este ca acesta trebuie sa fie usor de citit si vizibil clar pe culoarea de fundal pe care ati selectat-o.

Prec.

Urm.

Introdu Comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Share This